İlk başlarda hareketini hissetmemem çok normal şuan yeri çok geniş iç karnında hareket etse bile hissetmezsin ancak dış karma çok yakın olduğu zamanlar daha net hissediyordum bende ama 25 26. Haftadan sonra iyice değişti her hareketini hisseder oldum😅 şuan 32+4üm bazen hareketleri uykumdan bile uyandırıyor