Yagmurbasak16 Merhaba hanımlar 34+5 hamileyim kıyafetleri yıkamadım ve hastane çantam hazır değil bu hafta yapacağım lnsallah geç kaldım galiba ya benim gibi olan var mı 😏
MasalAlparslanMom Yagmurbasak16 başlayınca çabuk bitiyo🤗 toplasan 4 5 makina anca dolar zaten. Havalarda serinliyo ütü falan kolay olur
SedanurArs Bende 34 de yaptım 39 haftalığız gelen giden bir şey olmadığı için erken yapmışım diyorum 🤣
MasalAlparslanMom Melike_4949 ben pembeliler acik griler, beyazlar ve siyah tonları olarak üçe bolmustum ilk doğum vakti🤗