Yagmur1991 Doktor iki vitaminide yazmadı herkez kullanıyor hangi vitamin daha iyi ben alıp icmeye basliyayim
Muhammedamine Yagmur1991 kaç haftalık hamilesiniz ? Kafanıza göre kullanmayın doktorunuz yazmadıysa siz sorun neden yazmadığını
BBusraa Ysn haftada bir kere bile balık yesen daha iyi dedi. Bir de içeriği sebebiyle sanırım plastik kaplı ya üstleri. Gebelikte bu tarz ilaçları önermiyorum çok fazla demişti ☺️ O yüzden klasik ilaçlardan verdi folbiol decavit gibi
Neva77 BBusraa plastik degil jelatin kaplı ama sığır jelatini mi emin değilim sığır yazıyor bende regenesis max kullanıyorum 14+2 yim
Damlalokum Bende doktoruma dedim balık tavuk yiyemiyorum diye ona rağmen omega vermedi et yesen yeterli dedi bir de profesöre gidiyorum yani ama belki haftamdan dolayıdır 12+6 yım şu an bir de ikiz bebek bekliyorum