Hanımlar şimdi ben 2 bucuk aylık hamileyim ama kendi görüşümle diyorum rahim ağzı açıklığı var galiba bende bebek olmadan önce de vardı şimdi de var gebe kalmadan önce eski dönemlerde yapılan elle gebelik testü yaptığımda fark ettim
Ondan 3 ay sonra hamile kaldım şimdi baktım yine aynı 3 4 cm içerde parmağıma açık bi yer değiyor parmağımın az ucu da giriyor
Korkuyorum vallaha öyle çok açıklık olsa 2 bucuk aylık hamileyim şimdiye kadar düşmüş olması gerekmezmiydi aklıma taktım iyice 😩
Birde aranızda serklaj yaptıran varmı varsa kaç kaftada yaptırdınız doktorunuz erkekmiydi nasıl yapılıyor erkek doktora gidicem