Strawberymum Merhaba arkadaşlar. 30. Haftadayım ve inşallah orada doğum yapacağım odaları rahat mı temiz mi orada doğum tecrübesi olan paylaşabilir mi lütfen?
Kubramersin Ben de oraya gidiyorum henüz doğum yapmadım ama az kaldı. Benim de merak ettiğim bir konu