Gerçekten bu konu canıma tak dedi. Diyete harfiyen uyuyorum artık. 2.gebeliğim yükselmesin diye dikkat ediyorum ama o kadar az yemekle bırak kilo almayı daha çok veriyorum. Bu durum canımı çok sıkıyor. 19+1im 74 ile hamile kaldım ve nerdeyse 1 haftaya kadar bulantılarım devam ediyordu hala tam geçmiş değil iştahsızlıkta vardı tabi ve ben 67 ye kadar düştüm bu süreçte. Hayır yani gebelik şekeri olup nasıl kilo alıyorsunuz sormak istiyorum. Oğlumda da 4 kilo almıştım ama bu gidişle onu da alamıcam zayıflıcam diye korkuyorum moralim çok bozuk. Lütfen benim gibi olanlar yazsın ve vitamin ne kullanıyorsunuz decavit midemi bulandırıyor içemiyorum. Vitamin içsem acaba iştahım açılır da daha güzel beslenir miyim?