SudeeDilek kendine iki adet önden düğmeli veya rahat emzirebileceğin pijama koy. Ben gecelik hiç koymadım alt üst takım koydum. Tesettürlüysen tülbent koy. İç çamasırı sütyen atlet ve bir hırka koyarsın kendine. Depend ve bolca ped koy kanaman oluyor enfeksiyon olmasın diye de sık sık değiştirmek gerekiyor. Bebişe de dogumhane içi zıbın alt üst takım eldiven şapka, takım ayaksızsa çorap ve bir battaniye verirsin. 10 adet bez ıslak mendil alt üst 2 şer takım, 2 zıbın, 2 eldiven, 2 şapka, penye-müslin-nohut battaniye alırsın bukadsr baska bir seye gerek olmuyor ❤️🫶