Kocaeli de devlete gidip memnun olduğunuz doktor var mı acaba. Ben konak hastanesine gidiyorum aslında memnunum doktorumdan falan ama doğum ücretleri çok arttı. Devlette iyi bir doktor ve hastane arıyorum. Gidip memnun olduğunuz yada önceden doğum yaptığınız var mı