gamzetastan canım çoğu hastanede ikiz olunca artıyor ücretler,muayene ücreti bile fazla oluyor,benimde özel sağlık sigortam var ama sigortamı yaptırdıktan 6ay sonra yada 1 sene sonra hamile kalınması gerekli idi,ben doğum olayından yararlanamadım bu yüzden ilerisi için özelliklede çocukların hastane masrafı için yaptırmış oldum,mutlaka sigorta olayını çok iyi araştır detayları kontrol et,ben olsam hastane yetkilisiyle karşılıklı konuşup detayları öğrenirim,kafandaki soruları sor iyice,bende özel ve devlet hastanelerinde küvöz ücreti yok diye okudum bu sayfada hatta bebeklerin nüfuslarını hemen çıkarınca oluyor diye daha önceki postlarda vardı.Bi araştır olmassa,çok geçmiş olsun canım..