Drkmls bende de oluyodu bir haftadr 35+5 im. Dün doktora gittim nst de kasılma çıktı rahim ağzım 2 cm e inmiş ufaktan doğum başlamış dedi doktor. Aman ihmal etmeyin, ben de normaldir deyip umursamadım ama iyi ki gitmişim kızlar. Evde istirahatteyim ufacık bi ağrıda gidiyorum hastaneye