mislinabulut Kızlar dünden beri şiddetli agrım var yürütmüyor uzanınca dönemiyorum kalkamıyorum sancım felan da yok sadece gece bel ağrım vardı zor uyudum ama uyanınca geçmişti pazartesi randevum var beklemesem mi acaba
Tugceinciuak mislinabulut bende rahimde ağrı baskı cok hissediyorum suan cok belirginlesti bir bucuk aydir vardi ama arada oluyordu suan baya yürümekte zorlaniyorum bebek baski yapiyor buyudugu icin dediler
Tugceinciuak mislinabulut yalniz soyle soyleyim benim kan idrar tahlili ultrasondan bakildi nstye girdim alttan muayane herseye baktilar sorun yoktu
Betisahin Git doktora bekleme,benimde ağrılarım vardı kasıklarımda normal muayene için gitmiştim yatış oldu 3. Günde doğum oldu acil olarak alındım. Suyum azalmis. 29 + 2 de doğdu.
Tugceinciuak mislinabulut doktorunla iletisim kurabiliyorsan bi sor bence ama rahimdeki agri baski genelde bebek buyudugu icin diyorlar baska belirtin yoksa