Bugün 33. Haftaya giriş yaptık dün kontrolde bebeğin kanala girdiğini söyledi doktor fitil kullanıyordm zaten karnım alçak ve bebeğin en baştan beri kafasının aşada olmasından dolayı,şimdi sabah akşam kullanıcam.İlk defa yazıyorum buraya bnm gibi olan var mı ?