MMad böreği pişirmsden sarıp atıyorum ben, poğaçayı pişirip paketleyip atıyorum. Güzel kalıyolar ama kek hiç atmadım. Sulu yemeği de ilk defa duydum çok sağlıklı gelmedi bana açıkcası onun yerine nohutu fasulyeyi ıslatıp paketleyip buzluğa atıyorum hazır elime geliyor.