Kayaozge hmm sonra yapması sorun olmaz da diğer aşılarla arası açıldı ya onu merak ettim aslında hepsini mi erteleseydik yarısını olmuş olduk şimdi
Siz de bir hafta önce bacaktan olanları yaptırmış mıydınız yoksa verem aşısı gelince hepsini bir mi oldunuz