Kivircikkuala Kızlar merhaba Aşılamaya başlamıştık ben ikinci aşılamaya geçtik hayali kurarken olmadı . 4,5 cm basit kist olmuş doktor Yasmin verdi bunu kullan 2 ay sonra gel dedi😭 başına böyle birşey gelen var mı ?
sln23 Kivircikkuala merhaba benim de iki tane çikolata kistin vardı daha önceler yasmin kullandım ama pek doğru değilmiş kullanılması çocuk düşünürken . Aşılama yaptırdık 28 ağustosta şuan 5+2 hamileyim🥹 hiç umutsuzluğa kapılmayın😇
hilaleee Kivircikkuala ya kafanıza takmayın benim defalarca başıma geldi. Bende şuan 3 cm kistim var ikinci aşılamami olucaktim kistten dolayı iptal oldu. Duphaston yazdı kullan birdahaki adetinde gel dedi ✨
Zeyzey4548 Kivircikkuala Benim yumurtam kiste dönüşmüştü. Bekledim o arada gıda takviyeleriyle rahim ve spermler hazırlandı. Elhamdülillah 2.tüp bebek denememde hamileyim.Rabbim herkese nasip etsin 🤲🏻
Mihrimaahh 6 cmlik basit kistle hamile kaldım ilk denememde doğum kontrol hapı kullanmamıştm doğumda alındı canım rabbim tez vakitte kucağını doldursun 🤲🏻
Kivircikkuala Mihrimaahh sağol kuzum iki ay daha bekleyeceğim ikinci aşılama için olmazsa o zaman tüp bebek dedi doktor 😭
Kivircikkuala Mihrimaahh inşallah 3 sene oldu evleneli ben en başından beri istiyorum hep içimden Rabbim artık kolaylık nasip etsin yoluma 🥹🌸
Mzzz O kistler adet ile atılıyor canım merak etme 🙏 muhtemelen yasminide kist diğer adet ile büyümesin diye vermiştir bendede oluyordu 🙏