Kızlar doğurdum 😊 sabah erkenden gittik yatis islemlerim başladı.tahlil yapılacak denildi. Damarlar bulunmadı sonra kan gelmedi ufak bir sorundu ama ben baya gerildim . Sonrasında serumlar takıldı. Ameliyat saati gelince beni ameliyathaneye aldılar. Çok heyecanlandım. Spinal igne acitmadi. Sonda uyustuktan sonra takıldı. Öyle çok hissedilmiyor. Damar yolu açılması spinal iğneden daha çok acıttı. Sonra bı sıcaklık geldi. Kontrol ettiler uyusmadim sanırım dedim. O an çok gerildim iyi hissetmedim sakinleştirici yaptılar hemen. O beni baya bı etkiledi hiç hissetmedim. Bebeği cikardilar bana gosterdiler. Sakinleştirici etkisinden nasıl geçti anlamadım zaman. Sonra beni odaya götürdüler. Çok yürümek gerekiyor ayağa kalkınca onu anladim sürekli yürüdüm. Panik olurum diye düşünen varsa hiç korkmasın sakinlestirici yapıyorlar. Ben kendimi biliyrodum paniklerim diye öyle de oldu ama hiç korkulacak bişey yok. Sonra bebisimize kavusuyorsunuz zaten 😊