Bagci01 İlk öğrendiğimden beri yumurta haşlamsı yiyorum artık midem almıyorr 13+5 haftlağız ne yesem yumurta yerinde
AsELinAnneSi__ Bagci01 Farklı şekillerde tuketebilirsin çiğ veya az pişmiş olmadığı surece omlet tarzı vs hergun haşlanmış gitmiyo maalesef ama yumurta gerekli bence kişiden kişiye değişir mi bilemeyecegim ama dikkat ettiğim düzenli yediğim tek şey yumurtaydı bu ay bebek güzel kilo aldı vitamin acisindan da önemli yerine bişey eklemek yerine farklı şekillerde deneyebilirsin sağlıkla gelsinler 💓💓
Sevalinkaa Bagci01 ilk 4 ay yumurta yiyemedim ben. fazla baskı yapma zamanı gelince yiyeceksin nasıl olsa. Şu an bebeğin zaten senin depolarını kullanıyor fazla kasma ☘️
minikoannesi123 Bagci01 yani siz bilirsiniz tabii ki, istediğinizi yiyin ama bu kadar da kendinizi sartlamayin. Ben hamileyken tabii ki bir canlı taşıdığımin bilincinde olarak hareket ettim ama her gün yumurta yiyeceğim vs diye kendimi hiç sartlamadim. Çoğu zaman yemedim bile 😊 çocuğum da gayet sağlıklı doğdu. Yumurta yerine geçebilecek birçok gıda var, ya da omlet yapabilirsiniz sebzeli vs. Güzel hamilelikler dilerim
Miracleee Bagci01 iyice pişirirken ger şekilde yiyebilirsin. Ben patatesli yapıyorum genelde çok seviyorum. Haşlama yiyemiyorum hiç
cokbilmismom Niye bu iskenceyi kendinize yapıyorsunuz omlet olarak iyiyin arada yada her gün yemeyin ara veriiin benim daha çok yeni ama hergun haşlama yemiyorum çoğu zaman omlet yapıyorum bazen kaşarlı biberli vs güzel oluyor
mercimekkoftesi1 Sadece yumurta değil ki tahin, ceviz, kaşar peynirde bebeği çok güzel besliyor. Yumurta yicem diye kendinizi şartlandırmayın, sonra insan tiksiniyor 🌸
Yazgulu62 Valla bn kaynamıs dıyette cok yedıgım ıcın salcalı yapıp yıyorum salcalı cok seviyorum hergun yesem bıkmam 😍
Kiwitoveannesi Bagci01 hergun yemek zorunda değilsiniz haşlama yapmak zorunda değilsin bugün biberli yap Bi gün kıymalı yap bigun peynirli değişik şekilde tuketebilirsin
Hanimeller Bagci01 Canım son zamanlarda her gün yemeye özen göster son zamanlarda yediklerinden etkilenir bebek o yüzden şimdiden kendini kasma
MrsyLmz Doktorum haslama yemek zorunda olmadigimi,omlet, menemen vs sekilde yiyebilcegimi besin degerinde cok bir kayip olmadigini söylemişti. Nasil yersen ye yeterki gunde 1 veya 2 yumurta yemis ol.
Deletedmom_112 Bagci01 ben her yumurta yediğimde o gün her yediğimi çıkartıyorum 1 yumurta yicem diye her besinden oluyorum doktorum illa bişeyleri yicem diye kendini şartlandırma yiyemediğin hiç bişeyi yeme 1 yumurta yedin diye bebeğin daha zeki kilolu olmayacak 1 yumurta yemedin diye de daha gerizekalı zayıf olmayacak genetiğin neyse o olcak demişti çokta kasmamak gerek istediğiniz zaman yersiniz
Aybarssmom_ Yumurta yerine beyaz peynirin miktarını çoğaltabilirsin Biberli, mantarlı vs sebzeli omlet yapabilirsin Menemen yapabilirsin Krep, pancake yapabilirsin
Gokcemom2023 Bagci01 bende 33+1 ilk öğrendiğimden beri yiyorum bazen omlet bazen menemende falan toplasan 4 5 kez yumurtasız kahvaltı yapmısımdır formunu değiştirerek kullan sende
aminehumamoms Bagci01 kaşarlı tost tüketebilirsin ben hergün yumurta yiyemiyodum başta ama şuan 25haftalıgım hep tüketmeye çalışıyoeum midemde bulanmıyo alıştırdım kendimi bide mutlaka kaşarlı tost yiyorum bebeğe çok kilo aldırıyo
KuzeyinAnnesi10 aminehumamoms bendensin eşim her gün tost mu yiyrosun diyor bana kaşarı tek yiyemiyorum napiyim bende tost yapıyorum yanına da bazen 2 yumurta haşlıyorum
KuzeyinAnnesi10 Bagci01 6 ay olduk 24 haftalığım ben hala doğru düzgün kahavlti anca pazar günü yapıyorum 😂😂 günlük kaşarlı tost yada nesquik falan tüketiyorum çünkü kahvaltı seven biri değilim doktor gün içerisinde kahavlti yerine sağlıklı şeyler yiyorsan fark etmez dedi kahvaltıdan alacağın şeyleri başka yerden alıp destekliyorum. Öğlen acıkınca meyve armut siyah erik üzüm incir falan yiyorum akşam üstüne doğru da salatalık havuç doğrayıp yiyorum. 23 hafta da 500 küsürlerde bi kilosu vardı doktor gayet iyi gidiyor dedi asıl bundan sonra büyüme atağı varmış bundan sonra kilo alımı hızlanır az az sık sık ye dedi 😂
Ddem KuzeyinAnnesi10 sevimdim bunaaa çünkü bende kahvaltı yapan biri değildim normal de tabiki hamile olduğumu öğrendiğimde ilk başta dikkat ediyordum kahvaltı yapmaya ama artık yapamıyorum canım istemiyor sade süt içemiyorum onun yerine nesquikten alıyorum süt vitaminimi 😂 ve çok şükür doktorum bebeğin kilosunun haftasına uygun olduğunu söyledi ❤️ 23+3