38+2 haftalık hamileyim 39+2 de sezaryenim var . 2. Hamileliğimi yaşıyorum .
2 gündür tuvaletten çıkamıyorum gerçekten affedersiniz sürekli küçük tuvaletim geliyor . Bitti diyorum kalkıyorum daha toparlanmadan yine geliyor , gece tuvalete çıkmaktan uyku uyuduğum yok. İlk hamileliğim 41. Haftada doğum yapmama rağmen böyle olmamıştı o yüzden bilmşyorum çok yoruldum bu şekilde olan var mı acaba , korkuyorum doğumum başlarsa diye de 😥