36+3 haftalığız ilk gebeliğim salı günü hastanede beklerken çok çok hafif lekeli bir akıntım geldi ama muayenemde açıklık yoktu. Üç gündür hafif ishal gibiyim. Gece boyu karnım taş gibiydi. Şuan stresten ve üzüntüden mi kaynaklı bilmiyorum karnımda ve kasıklarımda regl ağrısı var. Belim sırtım ağrıyor. Hafif sancılar girmeye başladı. Başım dönüyor bayılma hissi geliyor. Doğum belirtisi olabilir mi? Bebek daha aşağı inmedi yukarda. Bu durumda doğumun başlama ihtimali var mı?