Zehrabal1 Kızlar 28 haftalık hamileyim. İki sene önce tetenoz aşısı oldum . Bugün sağlık ocağında ilaç yazdırmak için gittim bana aşı vurdular . Haftası geçmedi mi dedim . Hayır zaten 26 haftadan sonra vuruyoruz dediler . Siz kaçıncı haftada vururldunuz
gamzecgr Zehrabal1 18 ilk doz 23 te ikinci doz oldum genelde bu haftalar ama tek doz olunca 28.haftalarda da vurulduğu oluyor merak etmeyin 28. Haftayı geçmemeai gerekiyor
Feyzabeyoglu Zehrabal1 ben 26 haftalıkken vuruldum ilk dozumu Haftaya kadar zamanı varmış öyle dedi ebe