Zehraumut Bizim son 96 ve ikinci doğumum olucak ama heyecandan bayılcam günler yaklaştıkça aşırı heyecanlanıyorum ya sizin kaç gününüz var doğuma nasıl geçiyor hamilelik
mrvsrcn Zehraumut bizim programa göre 30 ama doktor 15 güne gelir dedi :) ilk doğumum aşırı heyecanlı korku dolu karmaşık duygular içerisindeyim
busesen Zehraumut 72 gün kaldı gündüzleri daha rahatım ama akşamları karnım patlayacak gibi şişiyor belim ağrıyor. Çalışıyorum o yüzden gündüzün yorgunluğu akşam çıkıyor. Bir de bir sürü şey aldık ama hala hep eksik kalan birşeyler var gibi geliyor 😁
hopefortomorrows Zehraumut son 102 🥰. İki haneli sayılara düşmek üzereyiz ben de çok heyecanlıyım. Bir de bu trimester sonunda bu kadar ağırlık, gaz vs varsa 3 ay ne yapacağım onu düşünüyorum kara kara 😅
yenibirannis Zehraumut bi günü yok heran sezeryan olabilirim dün kontrolde suyum azalmış biraz pazartesi kesin konuşcaz su azlığı devm ederse pazartesi yatıs 🥲
Sevdayaz Zehraumut soonn 105 😂 ikinci doğum ve sezaryen olacağı için o kadar sürmez diye düşünüyorum🌸