Buss34 Kızlar günaydın geçen hafta ikili test yaptırmıştım çok tedirgindim kötü bişey çıkar diye bugün doktorum sonucumu atmış çok şükür <1:10000 çıkmış sabah sabah içim rahatladı sizlerle paylaşmak istedim☺️🐣🤲🏻
Bekledigimmucizemm Buss34 ayy darısı başıma bende haftaya yapacağım inşallah güzel sonuçlar alırız bizde