Seda34 Mrb kızlar bebek alışverişine başlıcamda instagram olur trendyol olur yada başka siteler olur alıp kullandığınız memnun kaldığınız yerleri yazarmısınız
Bircanm Seda34 minicity, lcw, Ebebek genelde buralardan aldım kızıma şimdi ikinciye hamileyim yine oralardan alırım
aminehumamoms Seda34 ben civilden ebebekten lcw den birde dolapta hm marka etiketli sıfır ürün satanlar çok var onlardanda aldım dolabada bakmanı tavsiye ederim sıfır ürünler mağazada mesela 3katı dolapta kadın yarı fiyatına satıyo
defneveannesii_ Minicity😍 Burdan bir sürü çıtçıtlı badi aldım, 2 tane tulum aldım hepsi de çok güzel geldi🌸 Instagramdan da trio bebe ve ilkim_bebe’den alışveriş yaptım memnun kaldım🥰
aminehumamoms Seda34 bi satıcı değil canım herkez satıyo genelde filtrelerde seçiyorum yeni ve etiketli diye hm marka yazıyorum çok kişi satıyo
miniskesi Seda34 instagram bestbabybutik’ten aldım baya takım çok güzel geldi. e-bebek hellobaby, ve trendyol bebedino diye bi markadan da zıbınlar aldım hepsinden memnun kaldım kumaşı, kalınlıkları vs.
Aysegull123 Seda34 tıpış tıpıştan araba sipariş ettik siparişte sıkıntı oldu falan ama çok ilgililiydiler çözdüler sorunu şimdi kargoda bakalım bakabilirsiniz siteye