Bsra2820 Dün kontrolümde gebelik şekerimin yüksek olduğunu öğrendim 174 çıktı 130 olması gerekiyor dedi doktorum bebişte kilolu ve 2 hafta gidiyor 😞 Dahileye görün diyet vercektir dedi daha gidemedim ona neler yapmalıyım 😢
Yazmelegi_ Bsra2820 Şeker içeren besinlerden, şekerli içeceklerden, karbonhidrat içeren patates, pirinç, makarna, kek, börek, çikolata gibi yüksek şeker içeren besinlerden uzak durmalısın benim bildiğim bunlar ama ihmal etme dahilye ye git
aslanprenses_ Bsra2820 beyaz ekmek yerine birer dilim tam buğday ekmek tüketmelisin. Şekerli ürünlerden uzak durmalısın. 3 ana 3 ara öğün yapmalısın. Paketli ürünlerden uzak durmalısın. Haftanın 6 günü protein almalısın. Bebek önden gidiyorsa çok dikkat et daha fazla önden gitmemesine özen göster. Su ve maden suyu haricinde bir şey içme. Meyve suyu dahil. Meyveyi de abartılı yeme. Dahiliye ya da diyetisyen zaten güzel güzel anlatacak.
Bsra2820 aslanprenses_ teşekkür ederim 2 ayımız kaldı dayancam artık zamanında sağlıcakla gelsin inşallahda 🥹