tugbadurmaz34 Esra-dnkts aminnnn canım benim inşallah Allah razı olsun darısı sana ve çocuk isteyen bu mesajı gören tüm anne adaylarına 🧿🤲🏻🥺
Mzzz Esra-dnkts maşallah canım hamilesin 2 günde bir kan vererek düzenli artışını takip edebilirsin 🙏😇
Esra-dnkts Mzzz Evet canım doktor da dedi daha çok erken adet tarihim 25 ağustosfu bir hafta üstünden geçsin dedi
Evrmmm Esra-dnkts kesin çıkarrr bana da aynı şeyleri söyledilerrr bugün keseyi gördükkk çok şükürrrr bu şekilde söylüyolarrr ama yükselio başta yüksek çıkmış zaten gebelik var
Esra-dnkts Evrmmm ay bakalım bendr 10 gün sonra gidecem doktora hayırlısı ile kucağımıza almak nasip olsun❤️
Meli-sa tugbadurmaz34 akşam gideceğim testlerde pozitif çıkıyor ama testin markası artımed erken gebelik tedtin de çıkmıştı bugünde sağlık ocağında idrar tahlili verdim negatif dediler test aldım pozitif çıktı anlamadım akşam kan vermeye gideceğim