Selam anneler 🥰🥰 34 olmamıza 2 gün kaldı doktor şuanlık normal doğum için bir sıkıntı görmüyor eğer aksilik ve olumsuz bir durum çıkmazsa normal olucam inşallah 🥹 peki bunun için ne yapmam gerekiyor açılma hareketleri için ne zaman başlamalıyım hareketleri yapmaya veya açılmaya iyi gelen doğumu kolaylaştıran içecekler nelerdir ne zaman içilmeli biraz bilgi verir misiniz keşke her şey yolunda gitse de 38-39 gibi kendi açılmamla doğursam oğlumu bunun olması için önerilerinizi bekliyorum 40 ı beklemeye takatim yok 😂💙