Kurabiyeannesi Ay var gibi ya erken gebelik testi mi alsan acaba yada 2 gün daha bekle canım koyulaşacaktır
Yaseminn2345 Moralini bozmak istemem ama olsa daha belirgin çıkması lazımdı. Geç döllenme vs ise o ayrı tabii ki ama. Sen kendini hiç üzme adet olursan. Ovulasyon testiyle dene önümüz ay bir de başka tavsiyeler de var. Ben faydasini gördüm.
Yaseminn2345 Olivya evet negatif görünüyor. Instagramda iki tane ovulasyon sayfası var ürün satan. Ben trendyoldan aldım ınstagramda sayfasını buldum sorularıma da cevap verdiler. Instagram adı minnak kurabiyeler olması lazım. Bir bakın mutlaka