Kumru88
Kumru88 ben 7 ay önce gebelik düşündüğüm için doktora gittiğimde prolaktinim 65 çıkmıştı sonra ilaç kullanıp düştü 3 ay önce kan verdiğimde yine 88 çıkmıştı bu sefer mr tomografi çekindim beyinle alakalı bi durum olur diye düşündüler şükür sonuçlar temiz gelmişti 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim o yüzden gebelik konusunda endişelenme stres gebeliğe engel bir durum testlerin yapıldıysa temiz geldiyse endişelenecek bir durum yoktur. Geçmiş olsun.