Pemberuya Kızlar az evvel krem sürerken fark ettim sağ kasığında şişlik var neden olur bu acaba dr a da randevu aldık kasık fıtığı falan yazıyor netten biraz baktım ama tabi güven olmaz başına gelen var mı