Eda_35 Kızlar mide bulantısından zar zor bişeyler yiyorum . Yediğimdede midem sindirmiyor limonlu soda içmek zorunda kaliyorum yoksa uyuyamiyorum . Akşam yediğimde uykumdan uyanıyorum yatamiyorum midem rahatsizlik weriyor. Sizde de böyle oluyor mu??
Durulaylaylay Eda_35 bende sabahları kusuyorum evimde hiç bişey yiyemiyorum kayınvalideme gidiyorum orda yiyorum ancak evden çıkmaya çalış canm daha rahat yiyorsun
Ardeninannesi Valla bizde 7+1 iz mide bulantısı halsizlik midede gaz uyku hali ama Hamd olsun bu belirtiler benim için. Hersey
Durulaylaylay Eda_35 oda zor baya allah yardım etsin canm tuzlu şeyler yemeye çalış sabah yataktan kalkmadan mideni bastrır daha iyi olur en azından
Durulaylaylay Eda_35 bana da dua et olur mu bende şuan 7+4 pazartesi duyamadık geç döllenme dedi doktor küçük henüz erken dedi bi duysam da rahatlasam diyorum
Eda_35 Durulaylaylay inşallahh Rabbim tüm hamile annelerin hepsine kolaylik wersin. Bebişlerini sağlıkla kucaklarina nasip etsin. İnsallah canim bu doktora gidişinde duyulur. 💕