Ghuy yenidoğanlara şapka takılıyor aslında başı üşümesin diye bende çantama koydum bandana ama ebeye danışcam belki takmayabilirim🙈çünkü hem bebişin rahat etmesi açısından hemde kış bebişi kafası kulakları üşümesin direk şapka takılır diye de düşünüyorum☺️
Çok tatlı oluyorlar ama kıyamammmm ben ona🙈 hevesten koydum öyle😍