Lykiav Kızlar sabah yine test yaptım aç karnına ilk idrarla ama negatif. Ve adet de olmuyorum. Bugün 3. Günüm kan versem belli olur mu yoksa az daha beklemeli miyim?
Rumuz5838 Lykiav beklemeye gerek yok gününüz geçmiş zaten kan verin içiniz rahat etsin inşallah vardır
sdkshn Lykiav Yapar diye düşünüyorum ben yakındaki bir özel hastaneye veriyorum 1 saat geçmeden sonucum düşüyor bekleme stresi geçmiyor yoksa