Canım bende 30+1’im ve öğrendiğimden beri ne yazık ki kabızım. Dikkat ettiğim iyi gelen ya da uyguladığım bazı seyler var. Mutlaka aç karnına üç tane kuru kayısı yiyip üzerine su içiyorum, kefir içiyorum. Gün içinde ne kadar lifli ve sıvı beslenirsen o kadar kolay oluyor durumu atlatmak.