5688Esmerrr Lütfen cvp verin. 39 haftalığım ve sol kasıgıma inanılmaz bir sancı saplanıyor cok kötü. Doğum belırtısı olabilirmi kasık agrısı
Birannis Tabiki olabilir vaktiniz gelmiş bundan sonra her ihtimali düşünmek lazım dakika tutun sıcak duşa girin duştan sonra sancı geçmezse gerçek sancidir derler
Ceferovs07 Ben 37+6. Aşırı kasık ağrım oluyo, dün hatta belimde de aşırı ağrı vardı. Ama daha tık yok