Betlllal merhaba seni uzmek istemem ama insallah gec döllenmedir bebeğin görürsün, bende ayni durumdan bos gebelikten iki gun once kurtaj oldumm ayni senin gibi cok üzüldüm ağladım ama elinden gelen hic bisey yok caresizsin 7+0 olmasi gerekirken 6+3 tu kese büyümüş ama ici bostu rabbim bir kere vermis bi yine olur insallah kabullenmek cok zor ama insan kabullenmeye çalışıyor iste baska çözümü yok rabbim kimsenin kucağını bos bırakmasın hersey Allahtan hayırlısı hakkınızda ne ise o olsun