Jnsms Sigorta parası nasıl alınıyor 32. Haftamda çalışabilir raporu almak şart mı yoksa 37. Haftadaki çalışamaz raporu yetiyor mu başka neler yapmalıyız
Hzzz Jnsms 32.hafta itibari ile çalışabilir raporu almak zorundasınız onu da işyerinize iletmeniz gerekir.37.haftadan itibarende yasal izniniz başlamış olur
MasalAlparslanMom Jnsms 32 . Haftada çalışamaz raporu almazsanız tabikide BOŞA ÇALIŞMIŞ OLMAZSINIZ. Çalışacağınız kadar daha maaşınız da priminizde ödenir. Çalıştığınız haftalar doğum sonrası raporunuza eklenir. Ama bunları çalışabilir/ çalışamaz raporları ile yapmanız gerek. Bu raporlar olmadan sistem size hak tanimaz
Jnsms Ben 37. Haftamdayim şuan ama çalışabilir almadım çalışamaz alsam yeterli olur mu doktor da çalışabilirsin calisamazsin demedi
MasalAlparslanMom Jnsms 32 37 haftalar arasında çalıştığınız dönem için çalışabilir raporunuz Yok doğrumu.
Goncadgy MasalAlparslanMom merhaba ben 32 de çalışabilir raporu aldım 37 de çalışamaz almam gerekir mi yoksa raporda belirtilen tarihte iznim başlar mi
adatuna Jnsms siz 32.haftada izine ayrılmış gibi görünüyorsunuz. Doğumdan sonra sadece 8 hafta izniniz olacak böylelikte. Alacağını rapor parası değişmez totalde 16 haftalık paranızını alacaksınız
Sevval0909 32 de calisabilir raporu alipta vermediginiz surece dogumdan onceki kullanmadiginiz izinleri kullanamazsiniz