E_50 Bebegim_38 ben de şu anda crp yüksekliği ile mücadele ediyrm 29.10 çıktı çok yüksek enfeksiyon var ne yapacağımı bilemedim
Bebegim_38 E_50 benim de 27.5 çıktı. Şimdilik dut aldım hemen, doktoruma mesaj atacağım, kontrolümde yakın umarım sorun olmaz. Ama ateş grip vs hiçbir belirtim yok benim şaşırdım
E_50 Crp yüksekliği acaba bebeğime zarar verir mi çok tedirginim bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ?
Adabp Denizinci selam canım deniz mi havuz mu kullandın daha çok bende bir hafta oldu tatilden geleli şükür yaşamadım
Sydipk92 aysnr- 39+6 haftalık hamileyim bende 1-2 haftadır bu sorunu yaşıyordum bu haftaki doktor kontrolümde doktorum çatı muayenesi yaparken söyledi enfeksiyon olduğunu bende evde ne yapabilirim diye sorduğumda sirkeli su ile yıkama yapabilirsin dedi onu yapıyorum birde bol su içiyorum onun dışında sabah akşam kurudut kaynatıp içiyorum doğal antibiyotik he birde ayakları sıcak tutmak cidden çok önemli ben ilaç kullanmayı tercih etmediğim için yaptığım şeyler bunlar bu arada kullandığım sirke ev yapımı
Busrasariogluuu8 aysnr- yasamayan yoktur ben surekli enfeksiyondum heralde her gitigimde kan tahlillerimde enfeksiyon cikardi aklima direk idrar enfeksiyonu gelirdi
Gul2769__ Denizezell evet kaşıntı çok olunca yakıyor ama en azından kesiyor bir süre iyi geliyor benim vajina kısmında yanma vardi dün gece şimdi yok kaşıntı falan vardı ilerlerse direk travazol sürerim geciyo
E_50 Bebegim_38 dut suyunu bende duydum ama zararı olur diye yapamıyorum sizde bir doktorunuza danışın öylelikle kullanın zararı olmasın bir de deneyimlerinizi paylaşırsanız çok seviniriz benim crp bugün biraz düşmüş ama bir çıkıyor bir iniyor anlamadım
Nurnisanc3 aysnr- Gayet normal canını hiç sıkma bunun için uygulama var ordan takip edebilirsin 22 haftalık için ortalam 450 -500 olması gerekli 22+3 yani 23 desin 550 gram olması gerekli puan 650 gramsa gayet normal canım
Meryemnzzz aysnr- benimde doğuma kadar geçmedi hatta çocuk doğduğunda ona da bulaşmıştı 6 gün yeni doğan yoğun bakımında kaldı🥲
gncglozclk Bebegim_38 18. Haftamda tetenoz aşısı oldum akşamına yüksek ateşten acile gıttım crp 10 du bişey yapmadan geri gönderdiler normal diye ertesi gun tekrar yuksek ates gecırdım ama bu sefer aşırı derecede sıtma tutmaya başladı atesim 40 derece yatıs yaptılar antibiyotikler serumlar tekrar kan aldılar crp 40 a yukselmıs 1 gecede yemedim serum kalmadı hayatımın en kotu hastalığdı aşıdan sonra oldu enfeksiyonu tetıklemıs bende 2. Aşıyı onermedıler tekrar aynı seylerı yasamamak ıcın 1 gece yatıp tekrar cıktım cıkmadan tekrar kan aldılar crp 70 e yukselmıs doktor bısey olmaz dıyıp antibiyotik verip gonderdı bı an dusebılir yukselebılır dedı ama cok korktum tabı bebegıme bısey olcak dıye Allah buyuk olmadı şükür 🥰 antibiyotik kullandım 1 hafta sonra tekrar gıttım 5 e düşmüş normalde 5 ın altında olması lazım ama ona bıle şükür suan 23 haftalık olduk 2. Aşıyıda olmucam tek toz da yeter bısey olmaz dedı doktorum 19. Haftadan beri kan vermiyorum nasıl son durumum bı bilgim yok ama cok ıyı hissediyorum kendimi aşıdan sonra yasadım durum cok kotuydu resmen yanıyordum 3 gun boyunca o ates o usumeyı yasadım
Bebegim_38 gncglozclk çok çok geçmiş olsun. Crp bir çok şeyden yükselebiliyormuş. Ben belirti olmayınca şaşırdım. Hayırla kucağımıza alalım hepimiz de 🙏🏻
asyasemin Denizezell tüh kötü olmuş inşallah bebeğe geçmez diye dua etmekten başka yapacak bişey yok😞
Meryem410 aysnr- antibiyotik verdiler kurtulmaya çalışıyorum bende surekli e coli uruyo yillardur ugrasiyorum
gncglozclk Denizezell benımde gebelik basında cok oluyordu yanı oyle boyle degıl cok fazlaydı doktor sekerden şüphelendi erken yapalım yuklemeyı dedı 2 kere fıtıl kullandım en son kullandım ketoral fitil di cok ıyı geldı ama pamuklu iç çamaşırı utuleyıp gıyın gunde 3 litre su ıcın baska turlu zTen gitmıyor suan 23 hafta uzun zamandır yasamadım sukur bi daha
gncglozclk Bebegim_38 Allah razı olsun canım aynen oyle benın aşıdan sonra bıde alerjim var onu tetiklemıs de olabilir dedıler ama dedıgın gıbı cok sebebı var ins canın sag saglım alalım kucaklarımıza 🥰🤲❤️
AleynaResul aysnr- gün boyu su içiyorum geçiyor uyuyup sabahı bi kalkıyorum yine enfeksiyon bende klasik döngü gibi resmen akşamdan sabaha noluyosa 😂
gncglozclk AleynaResul pamuklu iç çamaşırı dene kesinlıkle faydasını gorursun onun bıle doktor bana dedı