EdaDeyis Kizlar gece sancılarım başladı nişanim gelince de 03:00 de hastaneye geldim nstde sancilar cikti suanlik 1,5 cm acilmam var doktorum gelene kadar odadayim normal olacak inşallah aksilik olmazsa dualarınızı esirgemeyin 🙏🏻🥲
EmreBeyiBeklerken EdaDeyis ben de bugün sezaryen olacağım hastaneye gidiyorum ikimiz de sağlıkla alırız kucaklarımıza inşallah 🤲🌸
Gulsahim EdaDeyis çok güzel bir haber günlerdir beklediğin hayalini kurdugun evladına kavusuyorsun 🥰🤗 rabbim bir avazda sağ saglim kurtarsın canım benim..pozitif şeyler.dusun ruhunu bedenini yorma dogumun daha kolay olucaktir.. 🤗
summersu EdaDeyis inşallah sağlıkla kavuşursunuz minikle 🌸 su gibi bir doğumunuz olsun Allah güç kolaylık versin
EdaDeyis Asyos34 kiz bebek sancısı zor diyorlardi da abartiyorlar diyordum anami aglatti ama 😆cok şükür saglikla geldi ya hepsi gecti gitti🤗
ElayAysen EdaDeyis Canim tebrik ederim 💚 bize de anlatirsin nasil gecti biz de yaksaliyoruz kendini toparlaynca sal gitsin :D burda yorumda da yaza bilirsin 😘
Selma2412- EdaDeyis Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasib etsin canım bizim için de dua et 🤲🏻🌸 kolaylık icin summes sebile yesserahu Çek bol bol