Servez 37+2 de ilk bebeğimi doğurdum, doktor önerisiyle sütümde olmasına rağmen mama kullandık. Eczacı Aptamil önermişti. Çok çok kısa sürede geçmişti. Bilinenin aksine mama kullanmaktan çekinmeyin böyle bir durumda emzirmeyi de ihmal etmeyin, meme reddi olmasın… sağlıcakla büyüsün inşallah🫶🏻