Sebahat44 Canım öncelikle senin kullandığın ilaçları bizde kullanıyoruz hatta milyonlarca insan kullanıyor. ilaçları kullanmak zorundasın hiç bir zararı yok aksine faydası var. Onun dışında hamileliliğin başındasın bu ilk üç ay evresinde bulantıların çok olur iştahsızlık çok olur bunları dert etmene gerek yok hepimiz aynıydık. 3. Ayından sonra bu sıkıntıların biticek yemen içmen yoluna girecek. 😊 Özellikle sabahları çok kötü oluyor. Buna tek çözümün çubuk kraker yemen olsun çok iyi geliyor. süt iç balık ye. Sormak istediğin şeyler varsa sorabilirsin canım. 😘😘