Kizlar 2-3 gundur bebegim emerken goguslerim cok aciyor. Bu meme ucu acisi degil. 40imiz cikacak. İlk haftalarda gogus ucu acisini atlattik. Simdi ise ne oldu anlamadim bebegim emerken canmdan can gidiiyor, inanin emzrmeyi kesecek kadar mahvediyor beni. Ucunda yara oldgu zman ilk 3-4 kere emdikten snra alisiyordum acisina geciyordu, smdi ki bu aci ise emzirme bitene kadar devam ediyor ve ben kivraniyorum resmen. Bir de geceleri cok fazla sizlama agri vs oluyor. Saga/sola donerek yattgimda canm cok aciyor goguslermden dolayi. Romatizma agrisi gibi sızım sızım sızliyor goguslerim. Neden boyle oluyordur bilgisi olan var mi? Emzirdikten sonra da sanki gogus ucumdan sirtima dogru bicak sokuyorlarmis gibi bi acı,sizlama oluyor. Kafayi yicemm neden boyledir sizce 😔😔😔