fatmakrbc benimde aşağıda kasikta hatta daha altında gibi hissediyorum o kadar yakin oturup kalkamıyorum doğru düzgün bebeğin eşiği aşağıdaymis meğer ayrintilida soyledilermi sana dedi doktorum hayır dedim haftaya gel bol su iç dedi bakalım inşallah bi sorun olmaz 32 haftaligim bu arada