Cansel-58 35+1im Uykumdaykem bi anda karnıma sancı girdi sonrasında belimden sol bacağıma yayıldı doğum belirtisi mi bunlar bilgisi olanlar cevap verebilir mi?? sağ bacağımda hiçbir şey yok sadece sol kasıktan diz kapağıma kadar vuruyor
KuzeyinAnnesi10 Cansel-58 krampdir canım büyük ihtimalle yalancı sancı tarzı bi ılık duş al rahatlatır korkma
mrvsrcn Cansel-58 ilik bir duş al biseyler atıştır uzan bebeğin toplanmasını takip et düzenli aralıklarla yapıyorsa doğum başlamış demektir
Cansel-58 Nişan veya suyum gelmedi bu arada, bebek de sertleşiyor toplanıyor bi yerde önceden de yaptığı gibi
Sareee39 Uzanıp dinlendiğinde geçiyor ise yalancı sancıdır durmadan aralıklarla tekrar ediyorsa ılık duşa gir çıktığında sancı tamamen kesilirse yalancı kesilmez belli aralıklarla gelmeye devam ederse gerçek doğum sancısıdır
Cansel-58 Sareee39 duşa girdim şimdi daha iyiyim yalancı sancı buysa doğumda vay halime 😞 çok teşekkür ederim
__mom1 Bu sabah bana da oldu aynısı 😵💫😵💫 çok korkunçtu valla biraz önce de bi toplanıp sertleşti yine olacak sandım da geçti hemen. Yarın bol bol dinlenelim