Haticeonur Merhaba arkadaşlar 12+6 iki düşük bir dış gebelik gecmisim var iki gündür sol kasigimda ağrı var normal mi
Zeliha66 Haticeonur canim bi doktoruna git istersen. En iyi cevabi o verir sana bi cok nedeni olabilir. Bende de vardi kasik agrisi o haftalarda simdi erken dogum riskinden sürekli yatıyoruz.
Haticeonur Zeliha66 yaa benim dün başladı ara ara geçiyor sonra sürekli korktum eğer bugün devam eder gecmezse yarın giderim doktora 14undeydi zaten randevumuz teşekkürler
Haticeonur Zeliha66 olabilir çok akıntıda var ya da tam normal adet dönemimde denk geliyor onunla ilgisi olabilir mi acaba
Zeliha66 Haticeonur olabilir canım illaki kötü bisey olacak diye bisey yok vucüt degisiyo sonucda rahim büyüyo adet olamiyosun faln
Haticeonur Medusa dayanılmaz değil ama sık sık yokluyor dayanılmaz olsa çoktan giderdim doktora ama tedirgin oldum gebelik geçmişinden dolayı