mom28_ 1 hafta günde 1 kullandım eger gebelik yoksa adeti geciktiriyor bırakınca adet oluyorsunuz gününüz gelince geçince test yapın öyle devam edin yoksa boşuna adetinizi geciktirmiş olursunuz gecen ay bende o şekilde olmustu bu ay yine aynı klomen igne progestan devam hayırlısı olsun rabbim bizide sevindirsin bu mübarek günlerde mucizlerimizi tez zamanda bize versin