Ben 2 buçuk aylık oldum benimde aynı midem çok kötü çok halsizim bardağı alıp mutfağa götürmeye üşeniyorum. Diğer hamilelikte böyle değildi sanki hamile değil gibiydim bu hamilelik çok zor geçiyor . Sürekli ağrım var kötü kokulu akıntım var. Daha neler neler