Selamlar herkesee🩷 Kızım 26 günlük, evde iş yaparken yanı başımda olabilsin diye ana kucağı almak istiyoruz ama elektrikli tercih etmeyeceğim hem biraz pahalı hem de pek memnun kalan duymadım. Manuel olanlardan tercih edeceğim, kullandığınız memnun kaldığınız ana kucağı önerilerinizi bekliyorum🥹💜