Merhaba 5. Haftamdayım bugün keseyi gördüm haftaya için çağırdı bu süreçte bebeğin sağlıklı oluşması için yeme içmeme dikkat ediyorum sizden de tavsiye almak istedim özellikle şunu yemelisiniz dediğiniz bir şey var mı ? Günde 3 öğün yiyorum zaten kızartma tarzı şeyler yemiyorum genelde akşamları ceviz fındık muz süt falan içiyorum bunun dışında faydalı olabilecek bir şey var mı ? Yoksa çok kasmaya gerek yok mu kimisi de bebek daha senden beslenmiyor falan diyor ama yediklerimizin elbet etkisi oluyordur diye düşünüyorum