muruvvet123 25+3 haftalığım enfeksiyonum geçmiyor sarı-yeşil renginde yoğun akıntım oluyor kaç kez doktorumla da görüştüm antibiyotik verdi ama geçmiyor doğal yöntemler var mı bildiğiniz
Elf69 muruvvet123 yeterince su içmiyorsunuz o zaman doktorum öyle demişti bende enfeksiyonla çok mücadele ettim su çok önemli gerçekten ve iç çamaşırı temizliği
Mervikk59 muruvvet123 bence gebelikte sürekli yaşanıyo önceden hiç olmazdı şimdi geçmiyo sürekli tekrarlıyo her seferinde antibiyotik kullanmakta istemiyorum ben erken doğuma sebep olur dediler ama 38+3 e kadar geldim bakalım
Sehseh Bence bı çözüm yolu yok anca icebiliyosan bol bol su başka da sanmıyorum bende senelerdir idrar yolu enfeksiyonu akıntı falan var şimdi de gebeyim daha devam ediyor neler kullanmadım ama geçmedi :(