Fatma123_ İlk dogumumda gece uyurken 3 gibi nişan geldi farkettim geldigini sonra uyuudm 4tede suyum geldi şakır şakır bu ne noluyo dedim bilmiyodum boyle oldugnu sonra hemen hastaneye gittik dogurmam ogleni buldu odaya aldilar sanci verdiler. 10da doguma girdim, 11de bebek cikmis ,oglen 12 gibide ben odaya ciktim